Reklamacje i zwroty

Z regulaminu:

§ 6 Zwroty, reklamacje
1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie www.PiroPolska.pl bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki po wcześniejszym kontakcie ze Sprzedającym pod adresem e-mail: kontakt@piropolska.pl.
2. Zwrot jest możliwy, gdy towar spełnia wszystkie poniższe warunki:
– nie był używany,
– nie został zniszczony,
– jest kompletny
3. W przypadku omyłkowego wysłania błędnego towaru lub braku towaru w zamówieniu, Kupujący kontaktuje się ze sprzedającym poprzez e-mail : kontakt@piropolska.pl bądź telefonicznie pod numerem podanym na stronie głównej w celu ustalenia rozwiązania problemu.
4.Kupujący zwraca towar na swój koszt, Sprzedający nie odbiera przesyłek wysłanych za pobraniem.

5.Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za paczki zwrócone/zatrzymane przez urząd celny/zamówione przez osoby nieposiadające pozwolenia na import.

6.Sprzedający rozpatruję reklamację/zwrot w terminie do 7 dni od otrzymania przesyłki oraz zwraca pieniądze na podany przez Kupującego numer konta bankowego przesłanego do Sprzedającego e-mailem na adres kontakt@piropolska.pl niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji.

7.Zamówienia zagraniczne mogą składać tylko osoby posiadające pozwolenie na import pirotechniki.